Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(2)
Autor
Krasoń Katarzyna.
(1)
Mazepa-Domagała Beata.
(1)
Polański Edward (1932- )
(1)
Rychlik Adam
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Interpunkcja
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kreatywność
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Pisownia
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Twórczość
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
„Kształcenie poprawności ortograficznej polega na opanowaniu umiejętności i nawyku bezbłędnego pisania. Ważną rzeczą jest przestrzeganie zasad i prawidłowości, jakie leżą u podstaw kształcenia nawyku ortograficznego. Stan taki osiąga dziecko wówczas, gdy rozumie budowę i sens pisanych słów, właściwie dobiera znaki graficzne i sprawnie posługuje się zasadami ortograficznymi. Recenzowana książka składa się z: wprowadzenia, dwóch części: - A – ortografia i dziewięć rozdziałów oraz - B – interpunkcja i dwóch rozdziałów, spisu tabel i bibliografii. A. ORTOGRAFIA Rozdział I – Determinanty sprawności ortograficznej uczniów stanowi o kompetencjach ortograficznych a typach pamięci w tym roli elementów graficznych, tablic ortograficznych i pracy ze słownikiem ortograficznym a ponadto roli powtórzeń w kształtowaniu kompetencji ortograficznych i znajomości reguł ortograficznych. Rozdział II – Treści ortograficzne w klasach I–III charakteryzuje ortografię w klasach młodszych w ujęciu ogólnym i szczegółowym. Ponadto zawarte są główne zasady pisowni oraz wynikające z nich wnioski dla nauczania (zasada fonetyczna, morfologiczna, historyczna, konwencjonalna). Całość rozdziału zamyka wykaz ortogramów dla klas I–III. Rozdział III poświęcony jest Kompetencjom ortograficznym uczniów na etapie kształcenia wczesnoszkolnego przedstawionym w postaci tabeli, która pozwala na ich porównanie w poszczególnych klasach. Kolejne dwa rozdziały: IV – Integracja w kształceniu ortograficznym i V – Ćwiczenia ortograficzne zwracają uwagę Czytelnikowi na integrację ortografii z różnymi działami nauki o języku takimi jak: fonetyka, słowotwórstwo, fleksja. Wszystkie wywody Autorów analizowane są na wielości przykładów”. Piotr Kowolik źródło opisu: https://bazhum.muzhp.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112708 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109631 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej